اخبار الفن

العين فلقت الحجر.. تعرف على أول رسالة من هنا الزاهد بعد دخولها المستشفى


نشرت الفنانة هنا الزاهد، أول رسالة لها بعد أن تعرضت لوعكة صحية شديدة دخلت على أثرها المستشفى، أثناء قضائها شهر العسل مع زوجها الفنان أحمد فهمي، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

وكتبت هنا الزاهد دعاءً قالت فيه: “اللهم اشفني فأنت القوي لا شافي سواك.. اللهم أنت أعلم بوجعي .. ربي اشفيني شفاء لا يغادر سقما عاجلا غير آجل.. اللهم أخرج كل سوء ومكروه من جسدي”.

وكان قد نشر الفنان أحمد فهمي صورة زوجته هنا الزاهد وهي في المستشفى، وعلق عليها قائلاً: “عامة، أنا مليش فى الحركات البيئة زى دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا انزل صور زي دي و بقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية ع الماتش، بس احنا برا مصر، أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة، ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا”.

وأضاف فهمي: “بجد في ناس مركزة قوي قوي قوي معانا لدرجة إن فى مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إن في بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية، بجد شكرا جدا لكل الناس اللي فرحنالنا من قلبها وربنا يديمكم نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة، احنا فى شهر العسل وبايتين أهو فى المستشفى”.

زر الذهاب إلى الأعلى
error: هذا المحتوى محمي من النسخ !!